
Cultuur, cultuur en …… gelukkig ook een glas wijn
We willen het allemaal meemaken, maar het wordt soms wel erg veel…… Laatst hadden we weer zo’n zondag. Eerst een ‘pranzo’ (middageten) ter ere van de 60e verjaardag van een vriend. Voor bijna honderd gasten een enorme BBQ, met dito hoeveelheid wijn en een twee joekels van verjaardagstaarten.

